کاظمی‌پور مطرح کرد:

استراتژی تبدیل ایده به محصول با راه‌اندازی کسب‌وکار نو

۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۳۲۰۷ اخبار واحد
تعداد بازدید:۵۵۷
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، راهکار راه‌اندازی کسب‌وکار نو را آموزش روند تبدیل ایده به محصول قلمداد کرد.
استراتژی تبدیل ایده به محصول با راه‌اندازی کسب‌وکار نو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، مریم کاظمی‌پور در سومین جلسه هم‌اندیشی مسئولان باشگاه‌های پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که به میزبانی آموزشکده سما برگزار شد، اظهار کرد: لازمه ترویج کسب‌و‌کارهای نو این است که دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی و دانش‌آموختگان ما آموزش ببینند تا بدانند چگونه ایده را به محصول تبدیل کرده یا فناوری ایجاد کنند.

وی افزود: این روند می‌تواند به رونق استارت‌آپ‌ها بینجامد، به‌طوری‌که با برگزاری استارت‌آپ‌ها به مخاطبان یاد داده می‌شود تا با کمک دانشگاه به محصول دست پیدا کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از مسئولان باشگاه پژوهشگران این استان خواست تا با تمام توان پیش بروند و از برگزاری استارت‌آپ‌ها حمایت کنند.

کاظمی‌پور مطرح کرد: قدرت یافتن استارت‌آپ‌ها از عوامل کلیدی و سبب رواج و بهبود شرایط و رشد مراکز دانشگاهی است و رسالت و هدف دانشگاه نیز در تعاریف جدید تولید ثروت از طریق دانش است.

وی با تأکید بر اینکه موضوع پایان‌نامه‌ها در سامانه پایش براساس مشکلات منطقه‌ای مطرح می‌شود، تصریح کرد: پایش مخفف سامانه پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: تأکید مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که برای رساله‌های دکتری که برای آن‌ها نظام موضوعاتی تعریف شده، از اولویت‌های سامانه پایش انتخاب شوند تا بتوان مشکلات کشور در بخش‌های مختلفی چون صنعت، کشاورزی، خدمات را با یک حرکت جهادی، رویکردی جدید و همتی بلند برطرف کرد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/


نظر شما :